NASZA JAKOŚĆ
Dedykowany zespół
Gwarancję najwyższej jakości stanowi nasz wyjątkowy zespół złożony z 8 wykwalifikowanych i doświadczonych ekspertów. Pod kierunkiem Osoby Odpowiedzialnej (Kierownik Hurtowni Farmaceutycznej) sprawują pieczę nad prawidłowym przebiegiem wszystkich procesów w hurtowni farmaceutycznej związanych z hurtowym obrotem produktów leczniczych, w tym środków kontrolowanych czy wyrobów medycznych.
Prawo farmaceutyczne
Dedykowany zespół specjalistów sprawuje stały nadzór nad wszelkimi procesami, tak aby przebiegały prawidłowo pod kątem formalno-prawnym w zakresie prowadzonej hurtowni farmaceutycznej.
Jest on przede wszystkim odpowiedzialny za przestrzeganie zasad Prawa Farmaceutycznego, Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, rozporządzeń Ministra Zdrowia oraz wytycznych Inspekcji Farmaceutycznej dotyczących obrotu produktami leczniczymi, a także zapisów ujętych w Dobrej Praktyce Dystrybucyjnej.System jakości w hurtowni farmaceutycznej
Księga jakości to najważniejszy dokument wewnętrzny Urtiki, stworzony na podstawie wytycznych wynikających z obowiązujących przepisów prawa i zasad dobrych praktyk. Zespół prowadzi szeroką dokumentację procesów Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej – opracowuje i aktualizuje procedury oraz instrukcje i formularze.
► Sprawuje kontrolę merytoryczną nad procesem magazynowania i dystrybucji produktów leczniczych.
► Nadzoruje kwalifikację dostawców/odbiorców.
► Koordynuje i przeprowadza czynności związane z wycofywaniem i wstrzymywaniem produktów leczniczych.
► Odpowiada za kontakt z organami inspekcji.
► Odpowiada za kontakt z innymi Instytucjami Państwowymi.
► Reprezentuje naszą hurtownię podczas kontroli inspekcji, jak i audytów zewnętrznych.
Jakość potwierdzona certyfikatami
Certyfikat Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej
Od lat utrzymujemy certyfikat zgodności z zasadami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej dla dystrybutora hurtowego. Potwierdza on, że w Urtice dzięki naszemu systemowi zarządzania jakością gwarantujemy bezpieczeństwo oraz jakość i integralność produktów leczniczych w całym łańcuchu dostaw, obejmującym bezpieczne przyjmowanie, transportowanie, przechowywanie i wydawanie produktów leczniczych. Jednocześnie stale szkolimy personel biorący udział w procesie obrotu hurtowego produktów leczniczych i pozostałego asortymentu oraz personel świadczący usługi dla hurtowni w zakresie Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej, nadzorujemy walidację i kwalifikację pomieszczeń, urządzeń, procesów i systemów hurtowni.
ISO 9001: 2015
Międzynarodowy Standard ISO 9001: 2015 to najpopularniejszy system wspierający procesy decyzyjne w przedsiębiorstwach.
Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 potwierdza wysoką wydajność operacyjną i jakość świadczenia usług według międzynarodowych standardów.
Certyfikat ISO 9001 jest obiektywnym dowodem, że wszystkie procesy w organizacji zorientowane są na osiągnięcie wysokiej jakości.