Razem w stronę przyszłości. e-Urtica już dostępna!
Mamy przyjemność ogłosić uruchomienie platformy e-urtica.pl, dedykowanej specjalnie potrzebom pracowników aptek w szpitalach i innych podmiotach leczniczych.
Celem proponowanych rozwiązań jest przede wszystkim zredukowanie czasu i wysiłku potrzebnego do prowadzenia rutynowych zadań w praktyce farmaceutów, co z kolei przekłada się na zwiększenie wydajności pracy i skupienie na kluczowych aspektach opieki nad pacjentem. Platforma umożliwia użytkownikom zarządzanie reklamacjami, logistyką oraz dokumentacją w sposób zorganizowany i intuicyjny.
Nowe możliwości
Kluczową zaletą portalu jest możliwość przechowywania wszystkich niezbędnych dokumentów w jednym miejscu, co gwarantuje szybki dostęp i łatwe zarządzanie informacjami. W ramach modułu Logistyka, użytkownicy e-Urtica mają dostęp do listy zamówień. Dodatkowo, platforma umożliwia potwierdzanie zapotrzebowań na środki kontrolowane, co przekłada się na efektywność i oszczędność czasu.
Moduł Reklamacje umożliwia łatwe zgłaszanie i zarządzanie reklamacjami oraz w prosty i przejrzysty sposób śledzenie procesu ich realizacji. Pracownicy apteki mogą szybko uzyskać informacje o reklamacjach, monitorować ich status i pobierać faktury korygujące.
W ramach modułu Zarządzanie użytkownicy mogą w wygodny sposób zgłaszać działania niepożądane leków, a także korzystać z wyszukiwarki pozwoleń na dopuszczenie leków do obrotu. Ponadto, dzięki funkcji bezpośredniego kontaktu z opiekunem serwisu, użytkownicy mogą szybko rozwiązywać wszelkie wątpliwości lub problemy, dzięki czemu płynność i skuteczność procesów zostają zachowane.
Razem w stronę przyszłości
Platformę e-urtica.pl wyróżnia także dbałość o środowisko poprzez promowanie cyfryzacji procedur, co w przyszłości będzie prowadzić do zmniejszenia zużycia papieru i pozytywnie wpłynie na nasze otoczenie. Portal ten jest przykładem, jak nowoczesne technologie mogą wspierać sektor farmaceutyczny i medyczny, ułatwiając pracę osobom zatrudnionym w szpitalach, jednocześnie przyczyniając się do lepszej opieki nad pacjentami. Wdrożenie e-Urtiki to ważny moment, który podkreśla rosnące znaczenie nowych technologii w poprawie efektywności i bezpieczeństwa procedur.
Warto zaznaczyć, że proponowane przez serwis rozwiązania to wartość dodana do dotychczasowych procesów, do których przywykli nasi kontrahenci, a w szczególności współpracujące szpitale. Rejestracja w portalu jest dobrowolna i nie zamyka drogi do współpracy w ramach dotychczasowych zwyczajów i modeli postępowań reklamacyjnych czy logistycznych.
Wierzymy, że uruchomienie platformy stanowi krok w kierunku bardziej zintegrowanej, efektywnej i zrównoważonej przyszłości. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z możliwościami, jakie oferuje e-Urtica oraz bieżącego śledzenia jej rozwoju.
Dowedz się wiecej
Szczegółowy opis funkcjonalności portalu można znaleźć w dedykowanej ku temu zakładce: www.urtica.pl/e-urtica.html